Naruto RPG
RPG dla fanów Naruto. Trochę klimatu z Warhammera, tajemnicy z Wampira i zabawy z Naruto.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Naruto RPG Strona Główna
->
Podstawowe Informacje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum wstępne
----------------
Podstawowe Informacje
Zapisy
Własne jutsu
Konoha Gakure
----------------
Biuro Kage
Misje Rangi D,C,B,A
Drużyny
Trening pod okiem Sensei
Zadania rangi S
Sala Treningowa wioski Liścia
Miejsca które warto odwiedzić
----------------
Monument Hokage
Ichiraku Ramen
Wioska Gorących źródeł
Skały
Przechadzka po mieście
Kwatera główna jednostek specjalnych Konoha
----------------
Siedziba ANBU
Areny Treningowe
----------------
Arena 1
Arena 3
Arena 6
Klany
----------------
Siedziba klanu Uchiha
Siedziba klanu Hyuuga
Siedziba klanu Inuzuka
Siedziba klanu Akimichi
Siedziba klanu Yamanaka
Siedziba klanu Aburame
Siedziba klanu Nara
Siedziba klanu Higure
Siedziba klanu Hesiashi
Targowisko
----------------
Targ
Sklep z żywnością
Egzaminy
----------------
Egzamin na Chunina
Off Top
----------------
Zakończone Zadania
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Namikaze Minato
Wysłany: Pon 16:47, 25 Lut 2008
Temat postu: System rozwoju
Rozwinięcia są możliwe jeżeli:
- Mamy odpowiednią ilość punktów doświadczenia;
- Jeżeli wykonany był trening;
- Jeżeli scenariusz zostanie zakończony.
Rozwijanie postaci przebiega następująco:
1 PD(punkt doświadczenia) za:
5 punktów rozwoju cech: WZ, RD, S, Wt, Zr, Int, Sp, PC, ZP, Ch, OU
1 punkt rozwoju cech: Sz, Żyw
Chakrę rozwijamy w następujący sposób:
5 punktów doświadczenia za jedno mnożenie.
Rozwój Chakry całkowity:
1= 0
2= 5
3= 5
4= 5
5= 5
6= 5
7= 5
8= 5
9= 5
10= 5
Tzn na wszystkie rozwinięcia łącznie musimy wydać 45 PD
Nauka nowych jutsu:
Z tym jest trochę większy problem. Zaczynamy posiadając jedno, bądź dwa jutsu. Dodatkowy rozwój jutsu kosztuje dodatkowe PD. W zależności od jutsu wydaje się na nie różne ilości PD.
Normalne dodatkowe NinJutsu kosztuje 5 Pd, dodatkowo można rozwinąć je na poziom drugi, co będzie dawało dodatkowe Efekty, bądź będzie zużywało mniejsze ilości Chakry. Innym rodzajem jutsu, są jutsu takie jak:
Kage bushi no Jutsu
Housenka no Jutsu,
które tworzą pewne ilości klonów, bądź płonących Shurikenów.
Takie jutsu, które tworzy pewną ilość danych rzeczy rozwijamy w sposób następujący:
1 poz- 1 PD
2 poz- 2 PD
3 poz- 4 PD
4 poz- 8 PD
5 poz- 16 PD
Wszystkie takie Jutsu są pięciopoziomowe.
Co do rozwoju pozostałych rzeczy:
Większość technik TaiJutsu jest pięciopoziomowa, więc rozwija się je tak jak powyżej, oczywiście niektóre techniki takie jak Konocha Senpuu, Shishi Rendan, Omote Renge są bardzo silne, więc rozwijamy je w sposób dwupoziomowy.
Ilość kropek w Silnym wykopie i Uderzeniu pięścią określa ilość ataków, jakie możemy wykonać w swojej turze. Oczywiście możliwe jest wyprowadzanie tak zwanych Kombosów, tzn. składanie ataków, ale do tego jest potrzebna specjalna umiejętność, tzn. Styl walki.
Jest to umiejętność specyficzna. Pięciopoziomowa umiejętność określająca ile ataków można wyprowadzić (jeżeli się ma po pięć kropek w wykopach i uderzeniach pięścią można wyprowadzać nawet po 10 O.o) Umiejętność tą rozwija się następująco;
Na każdy poziom wydaje się po 5 doświadczenia.
W TaiJutsu występują także specyficzne umiejętności dla wojowników, takie jak np Bardzo Szybki. Umiejętności ta pozwala reagować w walce ze zwiększoną szybkością, szybciej biegać, skakać Itp.
Rozwija się ją tak jak pięciopoziomowe jutsu.
Każda kropka tej umiejętności dodaje jeden punkt szybkości, dodaje się ją do początkowej wartości tej cechy.
Występuje tu także możliwość walki mieczami, Katanami, Sejmitarami itp. Taka umiejętność także jest pięciopoziomowa. Kropki określają ilość ataków, które można wyprowadzić w swojej turze.
Unik tak jak powyżej, z tą różnicą, że określa ilość uników, na turę.
Wyposażenie ninja
Tu także umiejętności są pięciopoziomowe.
Walka Kunai określa ilość ataków nożem na turę, natomiast pomnożona przez dwa ilość umiejętności rzutów nożami określa ile możemy wyrzucić w przeciwnika Shurikenów, Kunai.
Rzuty Senbon, to już oddzielna umiejętność, ale także pięciopoziomowa.
FuuinJutsu, GenJutsu
Jest to dość zaawansowana technika pieczętowania. Nie będę tu rozpisywał się o tej technice tak samo jak o Genjutsu. Jeżeli gracze zechcą posiadać takie umiejętności, niech napiszą mi je na PW, a ja je rozpatrzę...
Uff... mam nadzieję, że to wszystko? W razie pytań pisać w tym temacie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin